سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روزیاتو

 

این یک دوره زمانی بسیار منحصر به فرد برای همه بوده است. بیشتر زندگی ما - از محل کار و نحوه تعطیلات گرفته تا افرادی که می‌توانیم ببینیم و آنچه مجاز به انجام آنها هستیم - بسیار تغییر کرده است. در این میان، مهم‌تر، اما به همان شدت، رویکرد ما به آنچه هر روز می‌پوشیم نیز با یک تغییر شکل روبرو شده است.

 

سه خانم جوان

 

 چه در لباس‌های راحتی خود زندگی کرده باشید و چه بیشتر از هر زمان دیگری خرید اینترنتی داشته‌اید، امسال تغییرات زیادی در رویکرد ما به مد ایجاد شده است. اما، یک نکته مثبت داشتن وقت بیشتر در خانه در دست ما این است که ما فرصتی برای نظم بخشیدن به کمد لباس‌های خود داریم.

از دست پوشیدن لباس‌های قدیمی که هرگز فرسوده نمی‌شوند تا وحشت خریدن قطعاتی که بیشتر از یک گردش نداشته باشند، همه ما مقصر هستیم که وقتی صحبت از کمد لباس‌هایمان می‌شود تصمیماتی کمتر از عقل گرفته‌ایم. اما، لازم نیست که اینگونه باشد.

در اینجا، ما 15 قطعنامه کمد لباس را خراب می‌کنیم که اکنون باید انجام دهیم، بنابراین شما می‌توانید فضا را صرفه جویی کنید، پس انداز کنید و با لباس جذاب ظاهر شوید.

 

    1. فقط برای یک مناسبت چیزی خریداری نکنید

همه ما مقصر آن هستیم. یک عروسی، یک مهمانی کریسمس، یک دیدار شب جمعه در میخانه با دوستان خود پس از قفل قفل. هدایت به جایی هیجان انگیز بدین معناست که ما به ناچار احساس می‌کنیم به چیزی خاص - و بنابراین چیز جدید - برای پوشیدن نیاز داریم. با این حال، بیشتر اوقات، به همان اندازه که قطعه‌ای را که می‌خریم دوست داریم، به ندرت بیش از یک گردش می‌شود.

به جای خریدن یک چیز خاص برای برخی از رویدادها، سعی کنید چند لباس زیبا در کمد لباس خود داشته باشید که همه کاره‌تر باشند. اگر به دنبال یک کار ساده و کلاسیک باشید، و نه به دنبال روند، می‌توانید آن را بارها و بارها بپوشید. هوشمندانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، هرگز مانند یک ظاهر نخواهد بود.

 

   2. موردی را که مناسب آن نیست خریداری نکنید و نگه ندارید

دست نگه داشتن مواردی که دیگر مناسب شما نیستند، امیدی نیست که روزی دوباره برپا کنند، غیرمعمول نیست. همچنین خرید چیزهایی در اندازه خیلی کوچک به عنوان انگیزه‌ای برای کاهش وزن یا به دلیل اینکه در فروش است و اندازه معمول شما را ندارند، غیر معمول نیست. با این وجود، نگه داشتن این موارد - که نمی‌توانید از نظر جسمی بپوشید - یکی از بدترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید اگر می‌خواهید اندازه کمد لباس خود را کاهش دهید. با خود واقع بین و صادق باشید. اگر مناسب شما نیست، وقت آن است که آن را بفروشید یا اهدا کنید.

 

خانم جوان با مانتو

 

3. موردی را که مناسب شما نیست خریداری نکنید و نگه ندارید

بسیاری از ما علاوه بر نگه داشتن چیزهایی که مناسب آنها نیست، قطعاتی را نگه می‌داریم که می دانیم برای ما مناسب نیست. غالباً ما چیزی را بخاطر تمایل خریدیم زیرا این یک روند بزرگ است یا اینکه شخص دیگری را می‌بینیم که آن را می‌پوشد و فکر می‌کنیم که به نظر شگفت انگیز می‌رسد - اما چون فقط به درد ما نمی‌خورد، در واقع هرگز آن را از کمد خارج نکرده‌ایم. اگر یک قطعه لباس احساس اعتماد به نفس و راحتی در شما ایجاد نمی‌کند، جایی در زندگی شما ندارد.

 

4- چیزی را فقط به دلیل معامله خریداری نکنید

با یک تخفیف بزرگ آسان به دست می‌آورید، و شما باید از حداکثر علامت گذاری بزرگ استفاده کنید - به ویژه هنگامی که صحبت از قطعه‌های طراح سرمایه گذاری می‌شود - اما فقط اگر این قطعه چیزی باشد که شما واقعاً باید به زرادخانه خود اضافه کنید. هرگز چیزی را خریداری نکنید زیرا این معامله بسیار خوبی است. مهم نیست که چقدر مقرون به صرفه بود، اگر هرگز آن را نمی‌پوشید، اتلاف کامل پول است.

 

5. هنگام خرید چیز دیگری از شر چیز دیگری خلاص شوید

یک روش عالی برای نگه داشتن کمد لباس خود در اندازه معقول، اتخاذ خط مشی یک در یک مورد است: هر بار که چیز جدیدی اضافه می‌کنید، یک قطعه را بیرون بیاورید (و آن را بفروشید یا به خیریه اهدا کنید). نه تنها باعث سرریز شدن ریل و قفسه‌های شما نمی‌شود، بلکه به این معنی است که باید درمورد آنچه خریداری می‌کنید اطمینان بیشتری داشته باشید. هرگز چیزی نخرید، مگر اینکه کاملاً آن را دوست داشته باشید، زیرا می دانید که باید چیز خاصی را از کمد لباس خود از دست بدهید.

 

6. تعویض لباس با شیک‌ترین دوستانتان

یک روش عالی برای تازه نگه داشتن کمد لباس، تعویض قطعات با دوستان است. با خلاص شدن از شر چیزی که ماه‌ها نپوشیده‌اید و معامله آن با قطعه‌ای که دوست شما از پوشیدن آن خسته شده است (اما شما همیشه به آن توجه داشته‌اید) سیاست یک در یک و یک خود را اجرا کنید. چه با یک گروه بزرگ مهمانی‌های مبادله لباس را برگزار کنید و چه اینکه فقط با یک دوست معامله داشته باشید، تجارت لباس راهی عالی برای داشتن یک کمد لباس هیجان انگیز بدون صرف هزینه و آسیب بیشتر به محیط زیست است.

 

7. به خرید ولخرجی ولخرجی نکنید

غالباً در شیارهای سبک گیر می‌کنیم، احساس می‌کنیم از همه چیز در کمد لباس خود متنفر هستیم و چیزی برای پوشیدن نداریم. وقتی این اتفاق می افتد، غالباً، ما خرج خرید بزرگی می‌کنیم و در نهایت مبالغ هنگفتی را صرف دقیقاً صرف این موارد هدایت شده می‌کنیم که سرانجام برای همیشه در کمد لباس‌های ما می‌نشینند و هرگز پوشیده نمی‌شوند. نگذارید به این مرحله برسد. درعوض، در تمام طول سال به قطعاتی که دوست دارید توجه داشته باشید و مواردی را که کمبود آنها را در هنگام درک یادداشت کنید. به جای اینکه هر چند ماه یکبار برگردید، آن را به عنوان یک روند ثابت و در حال تکامل در نظر بگیرید. به خودتان اجازه دهید هر ماه یک قطعه واقعاً خوب بخرید، نه اینکه هر سال دو خرید بزرگ داشته باشید، احتمالاً تصمیمات بسیار بهتر فکر شده و در نتیجه یک کمد لباس بسیار شیک‌تر خواهد داشت.

 

8- سعی کنید مارک‌های جدید را کشف کنید

دلیل دیگر اینکه ما در شیطنت‌های سبک گیر می‌کنیم این است که به فروشگاه‌های خاصی دلبسته و راحت هستیم. داشتن علاقه مندی های اصلی خود که به آنها اعتماد دارید و به خوبی می دانید بسیار خوب است بسیار خوب است، اما همیشه بسیاری از مارک‌های جدید و شگفت انگیز وارد بازار می‌شوند که در انتظار کشف هستند. از برچسب‌های سطح بالای طراحان گرفته تا مارک‌های میان رده با قیمت مناسب، در تمام طول سال به کاوش ادامه دهید. در نهایت با یافته‌های شیک و ویژه‌ای خاص (که - جایزه - هیچ کس دیگری ندارد) مواجه خواهید شد.

 

9. چند تصمیم سخت بگیرید

هیچ کس دوست ندارد چیزها را دور بریزد. جدا شدن از یک تکه لباس گاهی به معنای رها کردن خاطرات است، که انجام آن واقعاً دشوار است. با این حال، نیازی به نگه داشتن همه چیزهایی که تا به حال دوست داشته‌اید وجود ندارد، به خصوص اگر چیزی که دهه‌ها است نمی‌پوشید. اگر واقعاً تحمل جدایی از چیزی را ندارید، آن را در محاکمه قرار دهید و ببینید در شش ماه آینده چند بار آن را می‌پوشید. اگر تفرجی را مشاهده نکند، رسماً زمان آن فرا رسیده است.

 

10. یونیفرم ایجاد کنید

یکی از باورهای غلط بزرگ در مورد شیک بودن این است که شما هرگز نباید چیزی شبیه به آنچه قبلاً دارید خریداری کنید. البته، هیچ کس قصد ندارد یک کمد لباس کامل متشکل از 15 جامپر آبی و 10 جفت شلوار جین سیاه و سفید یکسان داشته باشد. با این حال، از استفاده هرچه بیشتر از دانش مناسب شما نترسید. همه شیک‌ترین زنان جهان کت زنانه مخصوص خود را دارند - آن‌ها آن را ساده نگه می‌دارند، می‌دانند که در چه چیزی زیبا به نظر می‌رسند و هنگام انتخاب قطعات جدید به این فرمول پایبند می‌مانند.

 

11. کمد لباس خود را از داخل بشناسید

به نظر واضح است، اما فراموش کردن آنچه در کمد لباس‌های ما به راحتی انجام می‌شود - و برای بسیاری از ما قطعات بسیار خوبی پنهان خواهد شد که سالهاست نور روز را ندیده‌اند، یا در حین قفل فراموش شده‌اند. بنابراین، قبل از اینکه پیش بروید و چیز جدیدی بخرید، مطمئن شوید که ایده کاملاً واضحی از آنچه در کمد لباس شماست، دارید. اگر شفاف سازی و شفاف سازی داشته باشید، می دانید که در آنجا چه چیزی وجود دارد و این از خرید تصادفی چیزهایی که نیازی به آن ندارید جلوگیری می‌کند.

 

12. روی آنچه قبلاً مالک آن هستید سرمایه گذاری کنید

بنابراین بسیاری از ما مقصر دور انداختن قطعات به محض آسیب دیدن هستیم، اما فقط به دلیل کمی فرسودگی چیزی به معنای دور ریختن آن نیست. با دانستن محل تهیه وسایل در منطقه محلی خود، از یک خیاط بزرگ تا شرکت‌های بازسازی کفش و کیف دستی، روی قطعاتی که قبلاً در کمد لباس خود دارید سرمایه گذاری کنید. ارزش این است که به جای اینکه دوباره بارها و بارها همان چیز را بخرید، کمی پول خرج کنید تا مسائل را برطرف کنید.

 

خانم با لباس زرد رنگ

 

13. مد اجاره را در آغوش بگیرید

به لطف رشد آگاهی در مورد پایداری، اجاره پوشاک هرگز آسان نبوده است، با رشد چشمگیر تعداد شرکت‌های اجاره کننده مد در دسترس. اجاره به جای خرید لباس راهی عالی برای تهیه یک کمد لباس شیک به دلایل مختلف است. اولاً، می‌توانید مرتباً احساس کنید که چیز جدیدی می‌پوشید، که برای آن موارد خاص، مانند عروسی یا مهمانی‌ها، جایی که ممکن است قبلاً یک لباس یکبار خریداری کرده باشید بسیار مناسب است. مزیت دیگر این است که شما می‌توانید با آنچه سعی می‌کنید کمی ماجراجو باشید - ممکن است از منطقه راحتی سبک خود خارج شوید و قطعات عالی پیدا کنید که از خرید بیش از حد ترسیده‌اند.

 

14. اگر از قابلیت پوشیدنی یک قطعه مطمئن نیستید، ترفند آویز را امتحان کنید

در ابتدای فصل، تمام آویزهای خود را در یک جهت قرار دهید. هر بار که قطعه‌ای می‌پوشید، آویز را به سمت دیگر بچرخانید. خیلی سریع در طول فصل خواهید دید که چه می‌پوشید و چه چیزی نمی‌پوشید. طبق گفته بنیانگذار بنیانگذار Vestiaire، Fanny Moizant، که با این ترفند آویز سوگند یاد می‌کند، زنان معمولاً فقط 40 تا 60 درصد کمد لباس خود را می‌پوشند - بیشتر نکات سم زدایی کمد لباس او را اینجا ببینید.

 

15. قدرت کمد لباس کپسول را دست کم نگیرید

برای اینکه واقعاً شیک باشید، بودجه هنگفتی و یا سه کمد لباس راحتی برای لباس طراحی لازم نیست - شما برای جلوه دادن به چیزهای زیادی نیاز ندارید. آنچه شما نیاز دارید، تصمیم گیری مناسب و منطقی است. آنچه را که نیاز دارید بخرید، چیزی را که باعث می‌شود احساس خوبی داشته باشید بخرید و دیگر چیزی را نگه ندارید و از لباسهایت مراقبت کن. فقط در 15 قطعه می‌توانید این کار را انجام دهید. باورتون نمیشه؟ در زیر نحوه ساخت کمد کپسول را مشاهده کنید.