سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روزیاتو

معیارهای شما برای لب کامل مهمانی چیست؟ برای من، من یک لب قرمز کلاسیک را دوست دارم. ساده به نظر می‌رسد، چیزی است که فوراً هر نوع ظاهری را بالا می‌برد، خواه لباس راحتی پارتی مورد علاقه خود را بپوشید و خواه پایین تی شرت و شلوار جین. لب قرمز نیز چیزی است که به نظر همه خوشایند است - شما فقط باید سایه را متناسب با رنگ پوست و روحیه خود پیدا کنید.

در حالی که من لب قرمز روشن برای ظاهر روزمره‌ام دوست دارم، اما فصل مهمانی تعطیلات سایه‌ای تیره و عاشقانه‌تر را می‌طلبد که شما را به راحتی از روز به شب برساند. با تمام ضیافت‌هایی که قرار است اتفاق بیفتد، همچنین بسیار مهم است که لب قرمز شما انتخاب شود و قدرت ادامه شب را داشته باشد. شما در حالی که شامپاین می‌نوشید یا به دسرها سر می‌زنید، نمی‌خواهید رنگ از روی لب‌هایتان بلغزد. این بدان معناست که شما نیز باید کمتر لمس کنید.

جدید Persuede Me Lippie Stix Collection دارای شش رژ لب است که از هلو برهنه تا قهوه‌ای آلو متفاوت است. لب قرمز با لباس قرمز می‌تواند شما را شیک جلوخ دهد. چشمان من، به طور طبیعی به سمت گلدی گرایش پیدا کردند. بیشتر رژ لب‌های قرمز تیره به سمت بنفش شرابی متمایل می‌شوند، اما این ترکیب کاملاً مناسب رنگ شرابی و قهوه‌ای آجری است. همه عاشقانه بدون خون آشام.

در حالی که نرم افزار Matte X Lippie Stix بسیار نرم و بدون هیچ گونه تکه‌ای است. برای رژ لب‌های مات بسیار مهم است - آنچه که واقعاً این معامله را مهر و موم می‌کند، قدرت ماندن محکم آن است. نه تنها برای مدت طولانی حرکت نمی‌کند، بلکه در نهایت شروع به ساییدگی می‌کند. این مانند یک خط دفاعی اضافی در برابر ذوب شدن رنگ و یک دلیل کمتر برای لمس کردن نیمه راه شام است. اوه، و یه چیز دیگه؟ این رژ لب به قدری لاغر است که به راحتی در میکرو کیف‌ها، کلاچ‌ها و جیب‌ها جا می‌گیرد. رژ لب قرمز کاملاً مهمانی؟ من هم اینچنین فکر می‌کنم.